فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

قدرت روح و قدرت جن

روح انسان از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده است که از جنس ذرات غیرمادی است و می تواند با استفاده از تاثیرات بر روی فضای کوانتمی تغییرات فیزیکی حاصل نماید. روش رسیدن به تغییر فیزیکی با استفاده از ذرات غیرمادی پیچیده می باشد و مسیرهای مختلفی را ایجاد می نماید.

همانطور که در بحث های قبل نیز اشاره کردیم آنچه در احضار روح اتفاق می افتد خارج از دو حالت نمی باشد یا یک جن احضار شده است و یا روح افراد حاضر در جلسه احضار روح به کار گرفته می شود. ولی نکته مهم در خصوص تغییرات فیزیکی صورت گرفته این است که قدرت اصلی در این بازی به عهده روح است زیرا روح افرادی که در جلسه حاضرند می تواند باعث تغییرات فیزکی شود و نیز جن می تواند با استفاده از ویژگی های خود روح افراد حاضر را برای این تغییرات بکار گیرد. بنابراین در فرآیند احضار روح نیز مکانیسم حرکات فیزیکی در اختیار روح انسان قرار دارد و این روح است که می تواند با قدرات خود به سوالات پاسخ درست بدهد و این روح روحی نیست جز روح متصل به جسم افراد حاضر در جلسه زیرا ارواحی که از جسم خارج می شوند به دلیل مکانیسم موجود در ذرات روح قدرت خود را از دست می دهند و نمی توانند توانایی های یک روح موجود در جسم و متصل به آن را از خود بروز دهند و ما این مطلب را با استفاده از قوانین کوانتم به راحتی می توانیم درک نماییم.

جن در ارتباط با روح انسان می تواند آنرا بکار گیرد و آن زمانی است که از او چیزی خواسته شود و در این زمان فرد در حقیقت اجازه استفاده از روح خود را به او داد است و به این طریق جن می تواند وارد فازی شود که برای ما قابل تصور و درک می باشد. اما این موضوع می تواند آسیب های جسمی و روحی برای انسان به دنبال داشته باشد.

نظرات 5 + ارسال نظر
reza چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/1389/06/10/post-34/

فروشگاه پی سی نرم افزار افتتاح شد
خرید کنید ، تحویل بگیرید ، سپس پرداخت کنید
با اطمینان خرید کنید

محمد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

یکی بیاد منو به خواب مصنوعی ببره اگه تونست چون خیلیا فقط ادعا کردن

ایدا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام مطالبتون جالب ولی نحوه ی بیانتون ضغیف پیشنهاد اینکه مطالعات ژنتیکی رو هم پیوست بیاناتتون نمایید. با تشکر

معصومه یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ب.ظ http://devine-sos.blogfa.com

سلام.من یه مدت اینطور بودم یکی تو ذهنم باهام حرف می زد و از اینده خبر داشتم با یه مشاور صحبت کردم و طرف بهم گفت روح پریش شدم بخاطر تمرکز زیاد به ذهنم و یا بقول خودش به ناخوداگاه ذهنم رسیم
روحم از تنم جدا میشد و واسه همین بدنم سست میشد و به یه جا خیره می شدم و وقتی برمی گشت برام خبر می اورد خیلی بهم اسیب روحی رسید 3 ماه تابستون بیمار بودم و الان هم بعده 4 سال قرص مصرف می کنم.
ولی جایی نشنیدم یه جن از روح استفاده کنه ینی یه جن از روح من اینکارو کرده؟ من فکر می کردم روحم خودش به ابن قدرت دست یافته.
ممنون از مبحثت

مهداد دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ

معلوم نیست سایت فیزیک یا احضار ارواح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد