فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

مکانیسم های کوانتمی ذهن

ذهن انسان دارای دو بعد مادی و غیرمادی می باشد که این دو بعد با یکدیگر در تعامل بوده و قوانین این ارتباط در حقیقت همان قوانین کوانتمی می باشد و تنها این قوانین است که می تواند مسائل مختلفی مانند گذشت زمان - حافظه و قدرت تفکر را در انسان توضیح می دهد. فضاهای کوانتمی مادی و غیرمادی در این خصوص نقطه عطفی در توضیح فرآیندهای ذهن می باشد که تنها با استفاده از مکانیسم های فضای مادی و غیرمادی می توان به توضیح و تفسیر بسیاری از وقایع و نیز چگونگی ارتباط روح با مکانیسم ذهن دست یافت. قدرت ذهن چگونه به روح منتقل می شود و چگونه می توان از یک تخیل به واقعیت رسید و چگونه تخیلات در فضای غیرمادی شکل می گیرند و در فضای مادی به وجود می آیند این ها و صدها سوال دیگر تنها با استفاده از قوانین کوانتمی در یک فضای مادی و غیرمادی قابل توضیح می باشند که هدف ما توضیح و موشکافی این موضوع و استفاده از قدرت ذهن برای حل مشکلات می باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
صدرا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام

با تشکر از وبلاگ خوبتون

من منتظر ادامه نوشتهاتون درمورد کوانتم ذهن هستم .

در ضمن چون رشته تحصیلاتم علوم انسانی بوده برای مقدمه در مورد کوانتوم از کجا شروع کنم . با توجه به اینکه تازه به وبلاگتون آشنا شدم لطفا راهنمایی بفرمایید .

با سپاس فراوان

برای شروع می توانید کتابهای فیزیک کوانتم مقدماتی را مطالعه نمایید.

الهام پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://eli_raha1@yahoo.com

سلام
ضمن تشکر از مطالب خوبتون می خواستم بگم که مطالب شما برای من قدری سنگین بود و مرا دقیقا به هدفم نرساند اگرچه شاید جواب سوالات من در پست های پیشین شما بوده باشد که من آنها را نخواندم ولی من از کار افرادی مثل کریس آنجل (مایند فریک=قدرت ذهن) تعجب میکنم!
اگرچه او شعبده باز است ولی برخی کارهای او مانند مقلق نگه داشتن یک انسان در هوا یا دو نیم کردن خودش و.... کاملا واقعی و نشان قدرت والای ذهن اوست
میخواستم بدانم که رسیدن به این قدرت ها از راه واسطه هایی مثل جن وجود دارد؟ آیا از راه خلاف هم میتوان به قدرت ها رسید؟ و آیا کاری هست که با انجامش این قدرت ها را از دست بدهند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد