فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

ارتباط ذهن و روح چگونه صورت می گیرد؟

ذهن دارای مکانیسم مشخص برای خود می باشد در این مکانیسم اطلاعات از طریق حواس و همچنین امواج مادی و غیرمادی به ذهن فرستاده می شود. این اطلاعات در ذهن به صورت سیگنال های الکترونیکی و در نهایت با تغییرات سیگنال ها دوباره به صورت امواج مادی و غیرمادی درآمده و این امواج با تداخل و ترکیب بسیار پیچیده با یکدیگر تفکرات ما را شکل می دهند. در این بین بستر لازم برای شکل گیری تفکرات از طریق امواج مادی و غیرمادی در روح می باشد.


روح انسان از ذرات غیرمادی تشکیل شده است که می تواند با مکانیسم مشخصی امواج مادی و غیرمادی را در خود ادقام نماید و با تداخلات سازنده و یا مخرب و ارتباط با ذهن از طرق مختلف به کارکرهای قابل فهم برای ذهن کمک نماید. برای بهتر درک کردن این مضوع می توانیم مثالی بزنیم :

در یک کامپیوتر فشار دادن هر کلید کدهای خاصی را فعال و به صورت دیجیتال به دستگاه منتقل می نماید یعنی ارتباط با دستگاه تنها از طریق کدها می باشد و برای هر نوع عملکردی نیاز به تعریف کردن یک کد برای دستگاه است. ارتباط ذهن و روح نیز به همین صورت است یعنی برای اینکه ذهن بتواند از روح در آنالیز امواج و بکارگیری آن استفاده نماید از کدهای مخصوص خود استفاده می نماید. ذهن مفاهیم را به صورت هندسی و ریاضی در آورده و با توجه به آنها کدهای مخصوصی تولید می نماید که این کدها وسیله ارتباط با روح می باشد و در نتیجه می توان با استفاده از ابزار روح به آنالیز دقیقتر حس های دریافتی از محیط پرداخت.

بنابراین می توان گفت میزان تحریک پذیری روح نسبت به ذهن بستگی به نسبت و اندازه این کدها و نزدیکی کدهای به ویژگی های روح می باشد. در حقیقت ذهن انسان مرکز ارتباط بین ذرات مادی و غیرمادی را تشکیل می دهد و در این نقطه کانونی است که ارتباط فیزیک و متافیزیک شکل می گیرد و این خود از قدرت ذهن ناشی می شود. یکی از دلایل این امر این است که مغز انسان این توانایی را دارد که در ابعاد بسیار کوچک جریانات بسیار کوچک الکترونیکی را کنترل و کدهای لازم برای ارتباط با روح را به وجود آورد. حال سوال این است که آیا این کدها از ابتدا وجود داشته اند یا خیر؟

این کدها به مرور در طول زمان شکل گرفته و تعریف می شوند و در بسیاری از موارد برای افراد مختلف روش تعریف کد متفاوت می باشد بنابراین شاید بتوان ذهن فردی را خواند ولی از لایه های داخلی تر فرد که شامل آنالیز امواج در روح فرد می باشد نمی توان پرده برداشت زیرا سیستم کدگزاری متفاوتی در این خصوص برای هر فرد وجود دارد.

این موضوع در مورد حواس مختلف یکی است و سیستم کدگذاری می تواند برخی از کدها را با توجه به ویژگی های امواج حاصل از آنها تعریف نماید در این بین موضوع مهم به کارگیری مفاهیم ریاضی توسط ذهن برای کدگزاری است و در این بین برخی از امواج تولید شده به شدت روح را تحت تاثیر قرار می دهند و این امواج اغلب پایه و بیس تولید کدهای جدید می باشد.

روش ساخت و تولید امواج کوانتمی در ذهن بسیار پیچیده و تابع دریافت های محیطی می باشد. به این صورت که اگر شما اشیاء و یا افرادی را مشاهده نمایید که نسبت حجم به سطح آنها بیشتر باشد امواج کوانتمی غیرمادی بزرگتری در ذهن تولید شده و ارتباط ساختاری بسیار محکمی بین ذهن و روح شکل می گیرد.

در مباحث قبل نسبت به اهمیت نسبت حجم به سطح در کوانتم توضیح دادیم و ذکر کردیم که این موضوع باعث افزایش و یا کاهش میزان امواج کوانتمی از اشیاء می شود.

این موضوع را می توان در مفاهیم زیبایی شناختی نیز یافت اشیاء زیبا داری لبه های گردتر و صافتر می با شند. چین و چروک در آدمی میزان نسبت حجم به سطح را کاهش می دهد و این موضوع باعث کاهش میزان امواج کوانتمی غیرمادی موثر بر روح می شود. با اینحال ذهن در این بین یک عنصر فعال می باشد و درک زیبایی از محیط حاصل تعامل بین ذهن و روح در این خصوص می باشد ولی این نکته حائز اهمیت است که میزان و شدت امواج کوانتمی تولید شده در ذهن به صورت موثری بر کارکرد روح تاثیرگذار است و این موضوع می تواند در درک مکانیسم روح و ذهن بسیار موثر باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد