فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

تأثیرگذاری ذهن بر محیط اطراف

ذهن تنها دستگاهی است که می تواند بین یک فضای مادی و غیرمادی ارتباط برقرار نماید و این موضوع به ساختار آن مربوط می باشد . ساختارهای ظریف در مغز انسان این اجازه را می دهد تا تاثیرات بسیار ناچیز که ناشی از میدان های کوانتمی غیرمادی می باشند توسط سیستم مغز به تاثیرات عمیق در بافت های مادی مغز منجر شود و این موضوع می تواند آغاز واکنشی باشد که طی آن می توان با استفاده از فرآیندهای مجازی بر دنیای واقعی تأثیراتی را گذاشت.

با توجه به این موضوع می توان گفت تفکرات در ذهن می تواند تاثیرات محیطی را ایجاد نمایند ولی نکات قابل توجهی در این خصوص وجود دارد که برد و قدرت این تأثیرات را مشخص می نماید.

تفکرات باید به گونه ای باشند که بتواند با لایه های مادی واکنش دهد و پل های ارتباطی بین فضای مادی و غیرمادی باشد و دیگر اینکه نوع تفکرات باید به گونه ای طرح ریزی شود تا بتواند در ابعاد وسیع تر قدرت خود را حفظ نماید و به این ترتیب به نوعی انرژی لازم برای تأثیرگذاری را از خود محیط به دست آورد. این نکات در کاربرد انرژی ها نیز مهم می باشد. انرژی در حقیقت همان تفکر مثبتی است که دارای شکل اختصاصی خود می باشد چنانچه می تواند با استفاده از نیروی محیط مادی حرکت نماید و شکل ان به گونه ای است که چارچوب های جدید مادی ایجاد می نماید و با استفاده از آن بر محیط مادی تأثیر می گذارد.

شکل دادن به افکار باید به گونه ای باشد که بتواند نیروی لازم برای رانش اولیه را در خود داشته باشد و در ادامه از محیط انرژی لازم را برای حرکت و تاثیر به دست آورد و این یکی از مواردی است که اغلب باید با تلاش و سعی بسیار زیاد به دست آید زیرا شکل دادن به افکار بدون در نظر داشتن تاثیرات آن بر روی خود و محیط می تواند دردسر ساز باشد. پیدا کردن اشکال هندسی و ارتباط این اشکال با تفکرات مثبت و منفی نقطه آغاز این معما می باشد اشکال هندسی دایره ای و کروی شکل اغلب نمونه های مناسبی برای کار می باشند این اشکال می توانند انرژی لازم برای گسترش خود را از محیط دریافت نمایند و اشکال گوشه دار و تیز نمی توانند انرژی لازم را از محیط دریافت نمایند و انرژی لازم را از فرد تأمین می کنند و این موضوع باعث تحلیل انرژی می شود.

تحلیل این موضوع کمی پیچیده است ولی در مباحث قبلی به بخش هایی از آن اشاره نمودیم در این قسمت نیز لازم به ذکر است که تأثیرات نسبت حجم به سطح در این نوع پدیده ها مهم است. اشکال کروی بیشترین نسبت حجم به سطح را دارند و اشکال گوشه دار کمترین نسبت حجم به سطح را دارند و این موضوع در نحوه تعامل این اشکال در یک فضای کوانتمی مشترک مادی یا غیرمادی تأثیرگذار خواهد بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

سپاس

علی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

بسیار مطالب مفیدی بود .

tina یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ب.ظ

merc ali bood mesle hamishe

آبی‌ شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:34 ب.ظ http://https://plus.google.com/u/0/112237213591347445897/posts

سلام؛ چرا دیگه فعالیتی ندارید؟

در ضمن چه مطالب مفید و ارزشمندی، طوری که بیشتر شبیه گنج معنوی هستند تا اطلاعات فیزیکی‌؛

ممنون از بابتش و همچنین وجود عزیز و ارزشمندتون؛

کسری چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ق.ظ http://naataanaayil.blogfa.com

سلام.
موضوعات خوبی را به بحث می گذارید.
حیف است ادامه نمی دهید.
در ایم دسته از مباحث بنظرمیاد لازمه که تعریفی از ماده و غیرماده ارائه دهید تا مرز بین فیزیک و متافیزیک برای مختطب روشن شود.
باتشکر، منتظر ادامه مباحث شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد