فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

تخیلات چگونه به واقعیت تبدیل می شوند؟

ذهن انسان برای تصور کردن و تفکر در مورد موضوعی یا باید امواج آن موضوع را دریافت نماید و یا باید با تداخل امواجی که دریافت کرده است آن تصور را به وجود آورد و موضوعی که در این بین اهمیت دارد این است که ذهن چیزی را که دریافت نکرده است تصور نمی نماید.

 

برای درک این موضوع باید بدانیم که مغز امواج غیرمادی که از تمام اجسام ساطع می شود را دریافت می نماید. این امواج شامل طیف وسیعی بوده و این قابلیت را دارند که در ذهن انسان با یکدیگر تداخل سازنده و مخرب داشته باشند و با توجه به این موضوع کارکرد تخیل و تصورات را در مغز بهتر می توان درک نمود.


ذهن انسان تنها و تنها چیزهایی را به تصویر می کشد که دارای شرایط زیر باشند :


۱- امواج آن را از محیط مستقیما دریافت کرده است


۲- از طریق تداخل سازنده امواج دریافت شده از موضوعات حقیقی


این موضوع نشان می دهد که با توجه به قدرت مغز در تداخل امواج دریافتی مغز می تواند در درون خود عناصری را به وجود آورد که در جهان واقعیت حضور عینی ندارند ولی ما نمی توانیم حضور واقعی آنها را تکذیب نماییم زیرا ذهن انسان چیزی غیر از آن چه از محیط دریافت کرده است را تصور نکرده است.

این موضوع نشان می دهد که مغز به هر چیزی که فکر می کند یا واقعیت دارد و یا می تواند به واقعیت تبدیل شود زیرا از همان راهی که عناصر طیف های دریافتی با یکدیگر تداخل و این عنصر جدید به وجود آمده است می توان در واقعیت نیز با تداخل و ترکیب عناصر خاصی به آن موضوع مورد تصور ذهن دست یافت. این نشان می دهد که ذهن هر آنچه را که واقعیت دارد تصور می نماید و موضوعاتی که ذهن به آن رسیده است در حقیقت در فضای واقعی نیز قابل دست یافتن است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ

واقعا مطالبتون عالی بود با این که در درست بودنش شک دارم ولی اولین سایتی هستین که ارتباط متافیزیک روبافیزیک به صورت تقریبا منطقی تحلیل میکنین
ابوالفضل
لیسانس فیزیک محض

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد