فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

روح چگونه از فضای اطراف تاثیر می پذیرد؟

روح انسان همانطور که در قبل از این نیز اشاره کردیم از ذرات غیرمادی بدون حجم تشکیل شده است و با توجه به این خاصیت می تواند براحتی به شکل و حجم جسم مورد نظر درآید. برای درک اثرات ذرات مادی و یا غیرمادی بر روی این ذرات مکانیسم این تاثیرات را معرفی می نماییم :

با توجه به اینکه حضور ذرات مادی یا غیر مادی فضا را دچار تغییر می نماید و نسبت فضای کوانتمی مادی را به فضای کوانتمی غیر مادی (خلاء) تغییر می دهد اثرات مختلفی را به صورت غیر مستقیم بر روی ذرات تشکیل دهنده روح می گذارند.

در صورتی که ذرات مادی به ذرات غیرمادی بدون حجم نزدیک شوند با توجه به این که ذرات مادی باعث افزایش نسبت فضای مادی به فضای غیرمادی می شوند جنبش ذرات غیرمادی بدون حجم افزایش می بابد و انرژی آنها افزایش می یابد. با افزایش این جنبش ذرات بیشتری می توانند محیط را ترک نمایند و در نتیجه تابش امواج غیرمادی بدون حجم برای فرار از محیط افزایش می یابد.

در صورتی که امواج غیرمادی دارای حجم به امواج غیرمادی بدون حجم (از جنس روح) نزدیک شوند فضای کوانتمی غیرمادی نسبت به فضای مادی افزایش می یابد و این موضوع باعث کاهش جنبش براونی ذرات غیرمادی بدون حجم شده و انرژی آنها را کاهش می دهد و این موضوع باعث کاهش تابش این امواج و احتمال فرار انها می شود.

با توجه به این توضیح تابش امواج مادی برای بدن مضرتر می باشد زیرا باعث افزایش انرژی روح شده و احتمال جدا شدن آن را افزایش می دهد و بالعکس تابش امواج غیرمادی به روح باعث پایداری بیشتر آن شده و از خارج شدن آن جلوگیری می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد