فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

خواص نسبیتی الکترون ها

الکترون ها با توجه به اینکه در داخل خود دارای یک فضای کوانتمی غیرمادی بوده و فضای کوانتمی مادی را به بیرون را به بیرون رانده است دارای خواص دو زمانی در داخل و خارج پوسته خود می باشد. به این ترتیب که در فضای داخلی الکترون زمان کندتر از فضای بیرونی آن می گذرد. در نتیجه الکترون ها در حرکت خود دو فضای زمانی متفاوتی را به وجود می آورند. در این میان در فضای بیروونی الکترون ها زمان بسیار سریعتر از فضای داخلی می گذرد و این موضوع باعث ایجاد برخی از ویژگی های خاص الکترون ها می شود. 

ادامه مطلب ...

غلبه بر نیروی جاذبه

همانطور که گفتیم الکترون ها دارای یک ساختار پوسته ای می باشند که در داخل این ساختار مقادیر زیادی فضای غیرمادی ذخیره شده است و ویژگی های الکترون به دلیل همین فضای خلاء در داخل الکترون ها می باشد و این موضوع باعث شده است که الکترون ها در یک فضا مادی بتوانند با سرعت زیادی حرکت نمایند زیرا الکترون ها می توانند در یک فضای مادی با استفاده از فضای کوانتمی غیرمادی در داخل خود می تواند انرژی لازم برای حرکت را به دست آورده و با سرعت بسیار زیادی می تواند حرکت نماید. الکترون ها این انرژی و نیرو را از فضای مادی با استفاده از فضای غیرمادی خود کسب می نمایند بنابراین می توان از الکترون ها به عنوان کلید حل معمای غلبه بر جاذبه استفاده نمود. برای غلبه بر نیروی جاذبه باید از انرژی موجود در محیط مادی که ناشی از فضای کوانتمی مادی است استفاه نمود و الکترونها ویژگی های لازم برای استفاده در این جهت را دارند. به این منظور باید الکترون ها را در کنار یکدیگر قرار داد و به جای حرکت یک الکترون حرکت دسته جمعی آنها را ساماندهی نمود برای این منظور باید الکترون ها را در یک نقطه مشخص و با نظم خاصی مرتب نمود که این کار به دلیل نیروی دافعه بین الکترونی بسیار مشکل است. با این حال می توان روش هایی را برای این موضوع به دست آورد و با این عمل موادی را به دست آورد که بدون نیاز به نیروی اضافی با استفاده از نیروی نقطه صفر و با استفاه از همان نیروی جاذبه به حرکت در آمده و از فضای مادی دور شود با کنترل بیشتر بر روی نیروی الکترونی می توان آنرا برای استفاده از حرکت هواپیماها موشک ها و سفینه ها استفاه نمود.

بدن انسان و ذرات مادی و غیرمادی

بدن انسان شامل ذرات مادی و غیرمادی است . ذرات غیرمادی و مادی موجود در بدن انسان برای احیای مکانیسم های مربوط به خود به انرژی نیاز دارند.  ذرت مادی انرژی خود را از طریق مواد غذایی و نیز امواج مادی که به بدن تابیده تامین می نماید و ذرات غیرمادی روح انسان نیز برای احیای مکانیم های مربوط به خو و ادامه فعالیت خود به انرژی نیاز دارد که این انرژی را از ذرات غیرمادی تامین می نماید. این انرژی از طریق تابش امواج غیرمای قابل تامین است. لازم به تذکر است که وقتی اوماج غیرمادی به بدن تابیده می شود این موضوع فضای کوانتمی غیرمادی را در بدن افزایش داده و باعث فرار ذرات مادی مضر می شوند. از جمله ذرات مادی مضر در بدن سلول های مرده موجود در بدن که موجب پیری زود رس می شوند و نیز سلول های سرطانی است که در بدن تولید می شود . برای خارج کردن این ذرات مادی از بدن باید منابع تابشی امواج غیرمادی مناسب را شناسایی و با تاباندن آنها به عضو موثر باعث ایجاد فضای کوانتمی غیرمادی در آن عضو شده و در نتیجه ذرات مادی مضر را به صورت امواج مادی به بیرون رانده می شود. از طرفی در مواقعی که نیاز به امواج مادی در بدن باشد مانند مواقعی که نیاز است ذرات مادی برای ترمیم یک عضو به کار برده شود خروج ذرات غیرمادی از این عضوها باعث ایجاد یک فضای کوانتمی مادی در ان نقطه شده و این موضوع باعث کشیده شدن امواج مادی به صورت ذرات مادی بر روی عضو مورد نظر می شود. بنابراین در انرژی درمانی باید ابتدا مشخص شود که انرژی باید خارج شود یا باید انرژی به بدن تابیده شود و پس از آن باید منبع مناسب انرژی را مشخص نماییم و سپس با استفاده از ابزارهای ذهنی اقدام به درمان نمود.

الکترون ابزاری جهت دفع انرژی

الکترون ها با توجه به ساختار خود این توانایی را دارند که ذرات غیرمادی را به سوی خود جذب نمایند بنابراین می توانند در مواقعی که لازم است انرژی داخلی را کاهش داده و انرژی اضافی را تخلیه نماییم و همچنین مواقعی که لازم است از امواج مادی در درمان ها استفاده شود می توان از حرکت الکترونی استفاده نمود.

یک سیم حامل جریان یک منبع بالقوه در جذب انرژی اضافی بدن است و در مواقعی که نیاز به ایجاد ترمیم در یک بافت است باید انرژی اضافی تخلیه شود و در این مواقع می توان از این مواد استفاده نمود. الکترون ها در داخل سیم در حرکت بوده و باعث جذب امواج غیرمادی بدن می شوند و انرژی را در عضو مورد نظر کم می نمایند. شدت جریان در میزان و فرکانس جذب موثر است و با کنترل این موضوع می توان مقدار انرژی خارج شده را کنترل نمود.

با توجه به اینکه در کامپیوتر ها از cpu یا مرکز پردازش اطلاعات استفاده می نمایند و cpu ها در حقیقت لایه های سیلیکونی هستند که با استفاده از روش های اچینگ و لیرز حفره هایی بر روی لایه های سیلیکونی ایجاد شده اند که این حفره ها حکم سیم های حامل جریان را دارند و الکترون ها در این لایه ها در کنار یکدیگر و بدون تداخل حرکت می نمایند . بنابراین cpu ها منابع بسیار قوی در جذب انرژی بدن به شمار می روند و می توان از این ابزارها در کاهش انرژی استفاده نمود. در cpu ها الکترون ها با سرعت زیاد از کنار یکدیگر عبور کرده و با توجه به این که در یک فضای محدود تعداد زیادی از لایه های الکترونی در کنار یکدیگر وجود دارند یک فضای کوانتمی غیرمادی را در مرکز آن ایجاد نموده و باعث جذب ذرات غیرمادی بدن شده و انرژی بدن را کاهش می دهند.

لازم به ذکر است که اغلب ابزارهای الکترونیکی امروزی با توجه به بکارگیری گسترده از حرکت الکترونی بیشتر جاذب ذرات غیرمادی و انرژی بدن بوده و کمتر ابزار امروزی را می توان یافت که بتوان از آن به عنوان یک منبع تابش انرژی و ذرات غیرمادی برای بدن استفاده نمود.

ساختار الکترون

الکترونها دارای یک ساختار پوسته ای می باشند که در داخل پوسته های خود یک فضای کوانتمی غیرمادی یا خلاء را حبس نموده اند و در نتیجه دارای یک مکانیسم دافعه ای در حضور یک میدان کوانتمی مشابه خود می باشند و همچنین یک نیروی جاذبه ای را برای ذراتی که بر عکس این فضای کوانتمی را در اطراف خود ایجاد می نماید ایجاد می نمایند.

الکترون ها به دلیل داشتن یک فضای کوانتمی غیرمادی در مرکز خود این قابلیت را دارند که ذرات غیرمادی را به سوی خود جذب نموده و ذرات مادی را از خود دور نمایند. به این ترتیب با حرکت الکترون ها در یک فضای کوانتمی ذرات غیرمادی فضا به سوی الکترون ها جذب شده و ذرات مادی از آن دور می شوند و دور شدن ذرات مادی بدون حجم و جرم و نیز ذرات مادی بدون جرم از آن جمله می باشد و به همین دلیل است که الکترون ها در حرکت خود یک شار مغناطیسی ایجاد می نمایند و در این شار ایجاد شده دو نوع ذرات در تبادل می باشند. یکی ذرات مادی بدون حجم که از این نقطه دور می شوند و دیگری ذرات غیرمادی هستند که در همان مسیر جایگزین ذرات مادی و به سوی الکترون ها کشیده می شوند. این موضوع الکترون ها را به یکی از منابع ارسال امواج مادی و جذب امواج غیرمادی تبدیل می نماید.