فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

ایجاد انرژی مضاعف با استفاده از ذهن

همانطور که در قبل اشاره کردیم نور مریی دارای انرژی محدودی است که از ضرب ثابت پلانک در فرکانس آن به دست می آید. فوتون های نور در حقیقت ذرات غیرمادی بدون جرمی هستند که دارای حجم های مختلف می باشند و بر اساس حجم خود فرکانس های مختلفی را به دست می آورند.لازم به ذکر است که این فوتون ها فرکانس و سرعت خود را از طریق یک مکانیسم موانتمی فضایی به دست آورده و در حقیقت این فضای اطراف ماست که این انرژی را در اختیار فوتونها قرار می دهد. این موضوع سبب پدیده های خاصی برای این امواج می شود که نسبیت از آنجمله است.

هر فوتون با توجه به حجم خود درای فرکانس خاص خود است فوتون های کوچک فرکانس کمی دارند زیرا از محیط توان و انرزی کمتری می گیرند و فوتون های بزرگ تر توان و انرژی بیشتری را از محیط دریافت می نمایند. این موضوع به دلیل شرایط خاص فضای اطراف ما می باشد. حال فضایی را در نظر بگیرید که این شرایط در آن برقرار نباشد در این صورت شما ممکن است بتوانید فوتونی کوچک داشته باشید در حالی که انرژی و فرکانس بالایی دارد. برای خلق یک چنین فوتون هایی لازم است ماهیت فضای اطراف خود را تغییر دهیم.

نور مریی که هم قابل مشاهده است و هم خواص خاص خود را دارد وقتی فرکانس بالایی پیدا می نماید بدون اینکه ماهیت فوتون های آن تغییر نماید خواص عجیبی پیدا می کند به عنوان مثال این نور می تواند از اجسام عبور نماید و بعد از عبور مجددا به فرکانس خود برگردد و به این ترتیب موجب شفاف شدن اجسام مادی شود و ایم موضوع یکی از موضوعات ما را در بحث نامریی شدن و نامریی نمودن تشکیل خواهد داد.

با توجه به این که بدن انسان و به خصوص ذهن انسان این توانایی را دارد که فرکانس فوتون های نور مریی را در اطراف خود افزایش دهد ما می توانیم از این نیروی ایجاد شده که در حقیقت از تاثیر امواج غیرمادی بدن انسان بر فضای اطراف ایجاد شده است استفاده نماییم. این امواج وقتی در داخل یک محیط حاوی ذرات غیرمادی قرار می گیرد فرکانس آن افزایش می یابد و این موضوع خواص منحصر به فردی به این امواج می دهد. به این ترتیب که این امواج می توانند روی عنصر مورد نظر فرکانس و انرژی زیادی ایجاد نمایند ولی در فضای اطراف آن عنصر به حالت اولیه و انرژی اولیه بازگردند. این موضوع به دلیل تغییر در فضای کوانتمی محیط اطراف صورت می گیرد و ارتباطی به نوع فوتون ندارد.

برای درک این موضوع مثالی می زنیم : نور مریی به دلیل فضای کوانتمی دارای سرعت c می باشد و اگر این نور از داخل یک لیوان آب عبور نماید در حین عبور از آب یک درصد از سرعت خود را از دست می دهد و وقتی از آب خارج شد مجددا به سرعت قبل برمی گردد این موضوع نشان می دهد که نور انرژی حرکتی خود را از فضا به دست می آورد و ارتباطی با ماهیت ذرات تشکیل دهنده خود ندارد.

با توجه به مثال بالا فرکانس فوتون ها نیز به فضای کوانتمی محیط وابسته است و تغییرات در فضای کوانتمی می تواند فرکانس آنها را تغییر دهد و این تغییر مستقل از ماهیت حجمی ذرات مادی است بلکه به ماهیت فضای اطراف و محیطی که در آن حضور دارند بستگی دارد.

این امواج که دارای ماهیت با فرکانس کم می باشند ولی فرکانس بالا یی به دلیل تغییرات فضای کوانتمی به دست می آورند خواص منحصر به فردی دارند و با استفاده از آنها می توان انرژی نقطه صفر یا همان انرژی فضای کوانتمی را مهار نمود و آن را بکار گرفت. یکی از زمینه های مرسوم به کار گیری این ذرات استفاده از آنها در انرژی درمانی می باشد که امروزه حتی به عنوان یک رشته آکادمیک مطرح می باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://newest20_20.mihanblog.com



عرض سلام دارم خدمت شمه دوست عزیز.[لبخند][لبخند][لبخند]

وبلاگتون رو نگاه کردم.برام جالب بود.[گل][گل][گل]

وبلاگ خوبی رو تونستی به جامعه ارائه کنی.بهت تبریک میگم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

من ارمان هستم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

وبلاگ من یک گروه اینترنتی هستش.[خجالت][زبان][خجالت][خجالت]

این وبلاگ رو به منظور برقراری ارتباط میان یک گروه بزرگ از کاربران برای

تبادل اطلاعات تبادل نظرات انتقال تجربیات بین اعضاء و ایجاد یه محل

مناسب برای اظهار نظر اعضاء و خیلی خیلی از اهداف دیگر ایجاد کردم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

این ادرس اونه:http://newest20_20.mihanblog.com

با عضویت توی اون قطعآ پیشرفت خواهی کرد.

برای گسترش این وبلاگ ازت میخوام منو لینک کنی.

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

منو با اسم بزرگترین گروه اینترنتی ایران لینک کن.

دوست دارم توی گروه یاهوی من هم عضو بشی

و از اون محیط هم نهایت استفاده رو ببری.

این هم ادرس اونه:http://groups.yahoo.com/group/firstrate24

فراموش نکنی ها منتظرتم.بای

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود].


دانلود کتاب نور؛ فیزیک فوتون دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ http://booktolearn.com/?p=3601

دانلود کتاب نور؛ فیزیک فوتون
http://booktolearn.com/?p=3601

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد