فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

الکترون ابزاری جهت دفع انرژی

الکترون ها با توجه به ساختار خود این توانایی را دارند که ذرات غیرمادی را به سوی خود جذب نمایند بنابراین می توانند در مواقعی که لازم است انرژی داخلی را کاهش داده و انرژی اضافی را تخلیه نماییم و همچنین مواقعی که لازم است از امواج مادی در درمان ها استفاده شود می توان از حرکت الکترونی استفاده نمود.

یک سیم حامل جریان یک منبع بالقوه در جذب انرژی اضافی بدن است و در مواقعی که نیاز به ایجاد ترمیم در یک بافت است باید انرژی اضافی تخلیه شود و در این مواقع می توان از این مواد استفاده نمود. الکترون ها در داخل سیم در حرکت بوده و باعث جذب امواج غیرمادی بدن می شوند و انرژی را در عضو مورد نظر کم می نمایند. شدت جریان در میزان و فرکانس جذب موثر است و با کنترل این موضوع می توان مقدار انرژی خارج شده را کنترل نمود.

با توجه به اینکه در کامپیوتر ها از cpu یا مرکز پردازش اطلاعات استفاده می نمایند و cpu ها در حقیقت لایه های سیلیکونی هستند که با استفاده از روش های اچینگ و لیرز حفره هایی بر روی لایه های سیلیکونی ایجاد شده اند که این حفره ها حکم سیم های حامل جریان را دارند و الکترون ها در این لایه ها در کنار یکدیگر و بدون تداخل حرکت می نمایند . بنابراین cpu ها منابع بسیار قوی در جذب انرژی بدن به شمار می روند و می توان از این ابزارها در کاهش انرژی استفاده نمود. در cpu ها الکترون ها با سرعت زیاد از کنار یکدیگر عبور کرده و با توجه به این که در یک فضای محدود تعداد زیادی از لایه های الکترونی در کنار یکدیگر وجود دارند یک فضای کوانتمی غیرمادی را در مرکز آن ایجاد نموده و باعث جذب ذرات غیرمادی بدن شده و انرژی بدن را کاهش می دهند.

لازم به ذکر است که اغلب ابزارهای الکترونیکی امروزی با توجه به بکارگیری گسترده از حرکت الکترونی بیشتر جاذب ذرات غیرمادی و انرژی بدن بوده و کمتر ابزار امروزی را می توان یافت که بتوان از آن به عنوان یک منبع تابش انرژی و ذرات غیرمادی برای بدن استفاده نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد