فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

چگونگی تأثیر ماده بر غیرماده

ذرات مادی نمی توانند به صورت مستقیم ذرات غیرمادی را تحت تأثیر قرار دهند زیرا نیروهایی که بین ذرات مادی اعمال می شوند بر روی ذرات غیرمادی تأثیرات متقابلی ندارند. از طرفی ما می دانیم که ذرات غیرمادی تحت تأثیر ذرات مادی قرار می گیرند که در مورد ذهن به خوبی آنرا درک کرده ایم. در ذهن انسان با تأثیرگذاری بین ذرات مادی و غیرمادی بسیاری از تفکرات و تصورات ما شکل می گیرد که بسیاری از آنها تحت تأثیر ذرات مادی شکل می گیرد ولی جنس تصورات از ذرات غیرمادی است که می تواند به صورت بسیار دقیقی با یکدیگر ادقام شوند و در تقابل با یکدیگر قرار گیرند. این موضوع نشان می دهد که ذرات مادی به شدت ذرات غیرمادی را تحت تأثیر قرا می دهد ولی موضوع مهم این است که با توجه به تفاوت های ماهیتی این عمل چگونه اتفاق می افتد.

در عمل این موضوع از طریق تأثیر ذرات مادی بر فضای کوانتمی اطراف خود صورت می گیرد و ذرات مادی با تاثیر روی فضای اطراف خود توزیع فضای کوانتمی مادی و غیرمادی را تحت تاثیر قرار داده و این موضوع به واکنش ذرات غیرمادی در محیط می انجامد. بنابراین ذرات مادی به طور مستقیم تاثیری بر ذرات غیرمادی ندارند و این عمل در حالت های میکروسکپی از فضای کوانتمی اطراف آنها صورت می گیرد.

تأثیرات فضای کوانتمی مادی و غیرمادی بر ذرات غیرمادی بسیار سریعتر و بیشتر از ذرات مادی است و این موضوع باعث تاثیرات شدید و غیرقابل انتظار از ذرات غیرمادی می شود. ذرات غیرمادی می توانند حالت هایی را به وجود آورند که دسترسی به انها توسط ذرات مادی بسیار دور از انتظار می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
صدرا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام عزیز !

خسته نباشید ؛ مطلب شما رو در مورد هاله خواندم و لذت بردم

اگر میشه در مورد طول موج افکار مثبت و منفی هم اگر مطالب علمی هست بیان بفرمایید تا استفاده ببریم .

سپاس فراوان[img]http://www.chatsmileysemoticons.com/wp-content/uploads/2009/05/yahoo-messenger-hidden-emoticons-rose.gif[/img]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد