فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

جهان های موازی و ذهن انسان


ذهن تنها عنصری است که می تواند بین فضای مادی و غیرمادی ارتباط برقرار نماید و این موضوع به این دلیل است که یک سلول مغز انسان می تواند درکی را که از محیط اطراف دارد به سلول های دیگر منتقل نماید و این موضوع باعث می شود که ما در ذهن خود یک نوع تلسکوپ فضایی داشته باشیم که با آن می توانیم فضای غیرمادی را مشاهده نماییم اما این مشاهده یک مشاهده یکطرفه نسیت بلکه ذهن نیز می تواند توسط همین تونل ایجاد شده با فضای غیرمادی ارتباط برقرار نماید.

نکته قابل ملاحظه در این خصوص این است که ذهن انسان در طول سال های مختلف از پیدایش بشر رفته رفته ساختار بهتری را برای این ارتباط ایجاد نموده و می توان گفت فضای مادی و غیرمادی در ذهن انسان نزدیک تر شده اند و این موضوع باعث می شود که جهان های موازی برای ذهن قابل دسترس تر می باشد تا عناصر دیگر.

روند توسعه ذهن انسان به گونه ای است که در کنار ابعاد مادی خود بتواند به شکل بهتری با یک جهان موازی ارتباط داشته باشد و این موضوع را از طرق مختلف می توان تشریح نمود.

ذهن یکی از روش های معمول در خصوص نزدیک شدن به یک جهان موازی یا جهان غیرمادی را به این صورت کسب می کند که به کوچکترین اجزای خود استقلال لازم را در خصوص ارتباط با جهان موازی می دهد و مکانیزم های لازم در خصوص ارتباط با سلول های دیگر و تبدیل درک متقابل و تصاویر و جریانات قابل درک توسط یک مجموعه سلولی را پدید می آورند و این موضوع باعث می شود که بسیاری از تخیلات ما قابل شکل گیری باشد و بسیاری از موضوعاتی که برای ما مفهوم خاصی ندارند برای ذهن دارای مفهوم خاصی بوده و بخشی از مکانیزم ارتباطی ذهن با یک جهان موازی می باشد.

تلسکوپ ذهنی که مغز انسان آنرا بکار می گیرد مجموعه ای از سلول ها می باشد که به یک سلول نهایی ختم می شود و در داخل سلول نیز این مسیر ادامه دارد تا توانایی ارتباط با یک فضای کوانتمی غیرمادی ایجاد شود و این مسیرها می تواند به صورت خودکار ایجاد شود و یا به صورت کنترل شده توسط فرد ایجاد شود. توانایی انسان در استفاده از این  الگوها می تواند ژنتیکی باشد و یا فرد با توجه و تمرکز بر روی برخی از مسائل به آن دسترسی یابد.

تلسکوپ های مخروطی ایجاد شده در مغز انسان بهترین مکان در ایجاد افکار تخیلی در انسان می باشند و یکی از مکانیسم های ایجاد تخیل در ذهن انسان با استفاده از همین الگوها می باشد. بنابراین یکی از اثرات مهم جهان های موازی بر روی ذهن انسان شامل تاثیرگذاری آنها بر تخیلات ذهنی انسان می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
bahare شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ http://iranarena.net

سلام
یک سیستم تبادل لینک درست کردم خودش لینکتو اتوماتیک ثبت میکنه بیا لینکتو ثبت و آمارتو ببر بالا
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد