فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

تاثیر مو بر ذهن

تاثیر مو بر ذهن را می توان در میزان دریافت امواج مادی و غیرمادی مورد بررسی قرار داد مو از جمله مواد مادی است که نسبت سطح به حجم را در بدن انسان به طرز قابل ملاحظه ای افزایش می دهد و از این طریق می تواند به جذب امواج غیرمادی کمک زیادی نماید کم بودن مو در بدن انسان جذب امواج غیرمادی را کاهش می دهد و دلیل آنرا می توان در کاهش نسبت حجم به سطح دانست هر چه نسبت حجم به سطح افزایش بیابد جسم مادی پایداری بیشتری داشته و میزان دفع امواج غیرمادی از سطح جسم افزایش و میزان دفع امواج مادی از جسم کاهش می یابد . این موضوع تاثیر بسیار زیادی در کارکرد مغز دارد ذهن با استفاده از امواج مادی و غیرمادی و تاثیر این امواج با یکدیگر کار می کند و تعادلی در این خصوص برقرار می باشد. با کاهش حجم موی سر نسبت حجم به سطح در سر افزایش می یابد و به این ترتیب میزان جذب امواج مادی افزایش می یابد و ذهن در مکانیسم خود بیشتر از این امواج استفاده می نماید و در صورت افزایش موی سر با افزایش میزان جذب امواج غیرمادی مغز بیشتر مکانیسم های خود را با این امواج مرتبط می سازد و این تاثیر می تواند در مغز به صورت متفاوتی در نظر گرفته شود. این که ذهن در مکانیسم های مرتبط با خود از کدام مکانیسم مادی یا غیرمادی استفاده نماید ارجحیتی وجود ندارد ولی بدون شک تاثیر امواج مادی و غیرمادی یکسان نمی باشد . به عنوان مثال در یک فضای کوانتمی مادی مانند بدن انسان امواج غیرمادی برای عبور از پدیده تونل زنی استفاده می نماید و سرعت عمل آن نیز بسیار بیشتر از امواج مادی است ونیز امواج مادی می تواند در یک فضای مادی با سهولت بیشتری عبور نماید و این موارد می تواند تاثیرات متفاوتی را از جهت تفکر و تخیل به وجود آورد که در آینده به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. 



نظرات 3 + ارسال نظر
امین روستاپور سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.silent-truth.com

سایت فوق العاده جالبی داری

تمام مطالب آن را با دقت خواهم خواند.
با خواندن این مطلب سئوالی برایم ایجاد شد.شاید یکی از دلایلی که تراشیدن موی صورت برای مردم در اسلام نهی شده است ،همین باشد؟؟!!

مهدی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ق.ظ

آقا میشه یه توضیحی درباره امواج مادی و غیر مادی و فرقشون باهم بدی که مام یه چیزی بفهمیم
با تشکر سایت جالبی ساختی

mojan یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

ولی یک اصل در واصل شدن و ورود به اشرام تراشیدن تمام موها و کچل کردن است و همچنین در مکه در طی مراسم احرام مردها باید کچل کرده و خانمها قسمتی از موهای خود را بچینند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد