فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

فیزیک ذهن

معرفی و تشریح رشته ای جدید به نام فیزیک ذهن

مرز بین دنیای مادی و غیرمادی در بدن انسان و استفاده از آن در درمان

بدن انسان از میلیاردها سلول تشکیل شده است و هر یک از این سلول ها از اتم های مجزایی تشکیل شده است و این اتم ها دو نوع وظیفه را برای سلول انجام می دهند که یک وظیفه ارتباطات بخش های مختلف سولی بر مبنای نوع اتم ها می باشد و دیگری چینش این اتم ها در کنار یکدیگر و ارتباط این نوع چینش با بدنه اصلی سلول جهت ارتباط با بخش های غیرمادی . همانطور که در بخش های قبل توضیح دادیم مواد از ذرات کوچکتر زیراتمی تشکیل می شود که در ادامه روند ذرات زیراتمی نیز از ذرات مادی کوچکتر تشکیل شده اند و در ادامه ذرات بسیار کوچک مادی از ذراتی تشکیل می شوند که نیمی خاصیت مادی و نیمی خاصیت غیرمادی دارند و این روند با نسبت خاصی ادامه پیدا می کند تا به ذراتی می رسیم که خاصیت غیرمادی دارند و در این ارتباط ذرات هر گروه بر ذرات مشابه تاثیرپذیر می باشند و در نتیجه جهت هرگونه ارتباط بخش مادی با بخش غیرمادی ساختار مناسبی لازم می باشد.

ساختار مورد نظر در این خصوص تنها ساختاری است که در آن اتم های یک سلول ساختار هرمی یا مخروطی داشته و در این ساختار نوک هرم یا مخروط کمترین اتم و حتی در نوک هرم تنها یک اتم قرار می گیرد و در صورتی که این اتم هیدروژن باشد می تواند الگویی را برای ایجاد ارتباط با بخش های غیرمادی پدید آورد هیدروژن از این جهت دارای اهمیت می باشد که تنها یک پروتون داشته و ساختار هسته اتم هیدروژن می تواند الگوی مناسب جهت تاثیرپذیری از ذرات نیمه مادی را ایجاد و در نتیجه این خواص در مولکول انتهایی قابل درک می شود و مولکول انتهایی نیز به همین ترتیب اثرات متقابلی را به مولکول های دیگر و به ساختار سلولی منتقل می نماید.

در بدن انسان تنها سلول هایی که چنین ساختار کاملی را دارند سلول های عصبی می باشند. سلول های عصبی دارای ساختار مخروطی می باشند که از یک هسته بزرگتر ادامه می یابد و در نقاطی بسیار نازک و نازک تر امتداد می یابد و در دندریت های عصبی به حداقل مقدار خود نزدیک می شوند و از آنجا که این ساختار برای ارتباط بخش های مادی و غیرمادی بسیار مناسب می باشد می تواند تنها روزنه ارتباطات مادی و غیرمادی را در بدن انسان تشکیل دهد. این ساختار طوری است که می تواند مرز بین یک محیط مادی و غیرمادی را در خود ایجاد نماید و از این طریق به عنوان یک واسط در فضای مادی و غیرمادی پیرامون و درون بدن انسان عمل نماید.

یکی از روش های درمان سنتی طب سوزنی می باشد که در این طب از سوزن های بلندی برای تحریک رشته های عصبی استفاده می شود نقاطی که در طب سوزنی مورد استفاده قرار می گیرد نقاط انتهایی سلول های عصبی می باشد و تحریک نقاط انتهایی سلول های عصبی سطح دسترسی به محیط غیرمادی را در انتهای سلول های عصبی افزایش می دهد و این امکان را به وجود می آورد که انرژی از محیط غیرمادی وارد محیط مادی شده و در قسمت های مادی ذخیره شود.

مکانیسم این عمل به این صورت است که وقتی سوزن از پوست عبور می کند با سلول های مختلفی برخورد می نماید و در حین عبور از سلول ها وقتی به سلول عصبی می رسد باید طوری عبور کند از از نقاط انتهایی سلول های عصبی عبور نماید و با اتم های انتهایی که مسئول ارتباط با بخش های نیمه مادی هستند تماس برقرار نماید این تماس باعث می شود که امواج غیرمادی محیط بتوانند از طریق سوزن وارد این بخش از سلول عصبی شوند وو تحریک غیرمادی سیستم عصبی را ایجاد می نماید. این تحریک می تواند در تمام سیستم عصبی نفوذ نماید و بسیاری از بیماری هایی را که مربوط به سیستم عصبی می باشد درمان نماید. این نوع درمان را می توان تکمیل نواقص مادی از طریق امواج غیرمادی نامید زیرا در این روش ما با استفاده از امواج غیرمادی نقاط ضعف مادی پدید آمده در بدن را پوشش می دهیم و این نقاط ضعف از طریق هدایت عناصر غیرمادی به رشد ساختارهای مادی جدید و رفع نواقص کمک می نماید.

برای درک این موضوع می توانیم مثالی بزنیم :

در رشد جنین انسان در رحم ساختارهای سلولی هر یک جدا شده و هر کدام بخش های مختلف بدن انسان را می سازند و با تکثیر در جهات مختلف فیزیک بدن انسان را به وجود می آورند این موضوع که سلول ها تا چه حد رشد کرده و در کجا رشد خود را متوقف می نمایند در به وجود آمدن فیزیک و ظاهر هر فرد اهمیت حیاتی دارد و اشکال گوناگونی را از ظاهر انسانی پدید می آورد. هر چند که نقش ژنتیک در بسیاری از این تغییرات فیزیکی موثر می باشد ولی عنصر دیگری نیز لازم است زیرا تفاوت هایی در نحوه عملکرد ژنها مشاهده می شود که نمی تواند ظواهر انسانی را توضیح دهد. این موضوع نشان می دهد که ساختارهای غیرمادی باید قبل از ساختارهای مادی در بدن انسان شکل گرفته باشد و این ساختار غیرمادی است که محدوده های رشد سلولی را مشخص می نماید و این شعور و آگاهی چیزی نیست که تنها از ژنتیک قابل حصول باشد.

آگاهی بدن از میزان رشد و توقف سلولی ماحصل ارتباط ژن ها با بخش های غیرمادی می باشد این موضوع در حالت بسیار ایده آل آن در رشد جنین انسان و تبدیل شدن ان به ساختارهای گوناگون قابل مشاهده است. در این ارتباط می توان گفت ابتدا ساختارهای غیرمادی ایجاد و سپس در راستای این شعور و آگاهی است که ساختارهای مادی ایجاد می شوند بنابراین با تحریک ساختارهای مرتبط با هم در این فرایند می توانیم ساختارهای مادی ناقص را دوباره ایجاد نماییم. این موضوع را می توان در نظم سلولی و مقابل بدن با عناصر بر هم زننده این نظم مشاهده نمود. به طور حتم در آینده علم از همان روشی که یک جنین ساختارهای خودرا پیدا و به سمت تولید آن پیش می رود استفاده خواهد نمود و درمان بیماری ها و بی نظمی های بدن با استفاده از عناصر غیرمادی صورت خواهد گرفت.



نظرات 4 + ارسال نظر
سهروردی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ http://shaykheeshragh.blogfa.com

با سلام و عرض ادب خدمت دوست متفکرم
از نظر فلاسفه ما و بخصوص ملاصدرا نطفه که تشکیل می شود تا چهار ماه و ده روز تحت تاثیر نفس مادر قرار دارد و نفس مادر هست که اورا هدایت می کند و بعد از آن نطفه به یک حالت تعادل مزاجی می رسد که نفس به او تعلق می گیرد بعد از آن نطفه تحت تربیت نفس ناطقه که یک موجود غیر مادی است قرار میگیرد و سپس مراحل کمالی را طی می کند که بعد علقه و بعد مضقه و بعد مراحل دیگر که در قران ذکر آن آمده است نفس در تمام این مراحل درتربیت و تدبیر بدن می باشد در ابتدا نفس ضعیف می باشد و بتدیج با حرکت جوهری ماده نفس شدت میگیرد وقتی که نفس از طیق حواس پنج گانه آگهی هایی می گیرد وجودش قویتر می گردد تا زمان تولد که چشم و دیگر حواس بکار می افتد آگهی های نفس بیشتر و بیشتر می شود در اصل غذای نفس انسانی علم وآگهی است مثلا، کودک وقتی بطرف شی داغ می رود و میسوزد تصویر سوختن در قوه خیال کودک شکل می گیرد و برای بار دوم آن تصویر را در نفس خود دارد و بطرف شی داغ نمی رود و این مطلب توضیحات فراوان دارد اگر مایل باشی برایت بنویسم

سهروردی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ http://shaykheeshragh.blogfa.com

با سلام و احترام فراوان مطالبی راجع به نفس
نفس انسانی تمام اجزای بدن انسان را کنترل می کند چون اگر اینطور نباشد یک نفر انسانی که مرده روی زمین دراز کشیده تمام اعضا و جوارح سالم چشم باز گوش باز چرا حرکت ندارد چون نفس دیگر این جسم مادی که وسیله کسب آگهی برای او در این طبیعت مادی بوده را رها ساخته و با بدن مثالی خود می باشد با تمام آگهی ها و علوم و ملکاتی که در عمل کسب کرده
آیا زمانی که انسان زنده است و حیات دارد می توان گفت نفس در داخل دست است پس دست را ببریم ببریم زیر میکروسکپ تا نفس را پیدا کنیم چنین نیست چون نفس مادی نیست تا در جسم مادی جا کند امام علی می گوید النفس داخل فی الاشیاء لا بالممازجة و خارج عن الاشیاء لا بالمزایلة

darvin دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

say konin matalebei ke mizarin elmi va ba zekre manabee elmi roz bashe,olomi mesle zist shenasi janin shanasi va koantom kheli elmitar va ason tar az chizayi ke shoma aghaye nazar dahande va shoma aghaye veblag nevis gozashtin vojod dare azmayesh shode va dar dastras hastesh...khahesh mikonam ba talife in mataleb be salighe fahme khodeton mardome gij nakonin.

جواد یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام آیا برنامه سلول از کجا وارد سلول میشود.چون سلول یک موجود زنده است و یک بستر آماده که نیروی حیات دارد از کجا به این سلول میگویند با این نیروچه بکن یاچه نکن.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد